یک سنجانی!
وبلاگ شخصی ابراهیم سنجانی
مصاحبه با ایسنا
حدود دو ماه پیش ایسنا تلفنی با من درباره لینوکس مصاحبه کرد و حالا با کلی تغییر و اضافات و اشتباهات فاحش ویراستاری منتشرش کردن.
جدیداً دلم می‌خواد به حال IT استان گریه کنم (نه به خاطر این گزارش، بلکه به دلیل مصیبتی که با بزرگترین نهاد حکومتی استان سر نظارت بر پروژه‌هامون برخوردیم). من نمی‌دونم تعریف ناظر در اراک چی می‌شه. این بابا که در نقش یه رقیب داره با ما برخورد می‌کنه!
2 Comments:
Blogger - said...
در بيابان گر به شوق کعبه خواهي زد قدم
سرزنش ها گر کند خار مغيلان غم مخور

مي داني که دل من نيز از اين رقيبان ناظر نما خون است. اما اين طفلکي ها که گناهي ندارند. خدا آن ها را زده است. تو ديگر چه کارشان داري از افرادي که ميانگين ساعت مفيد کاري آنها فقط 5 دقيقه در روز است و بقيه روز را به کج انديشي مي گذرانند چه انتظار ديگر مي توان داشت.
مشکل ما اين بندگان خدا نيستند. مشکل اساسي ما شرکت هاي همکار هستند که با بي هويتي و سودجويي زمينه آسيب پذيري صنعت نوپاي فناوري اطلاعات را فراهم آورده اند.

با احترام
آواژ

Blogger senejani said...
آخه آقای مهندس اگه رقابت از نوع سالمش بود، حرفی نبود و حتی می‌تونست به بهتر شدن ما هم کمک کنه ولی وقتی این دوست عزیز می‌یاد علناً و عملاً با اظهارات غیر کارشناسی و حتی مغرضانه خود، ما را اونجا خراب می‌کنه، دیگه چی می‌شه گفت؟!
به جز اینکه دست به کیبورد شد و چند خطی درباره‌ی روزگار نوشت...